“We are Gymnastics!”

        Importanta comunicarii in societatea zilelor noastre nu mai trebuie demonstrata, pentru orice domeniu de activitate, si cu atat mai mult intr-o zona atat de activa si in permanenta miscare cum este sportul. Unul dintre mijloacele ce se impune cu necesitate este existenta si prezenta cotidiana, la un nivel cat mai deschis si atractiv, in lumea virtuala, iar  realizarea unor pagini de internet care sa fie oglinda domeniului respectiv a devenit o cerinta obligatorie pentru fiecare. In acest sens se inscrie si existenta in lumea gimnasticii a numeroase site-uri, in prim-plan cu cele oficiale ale instituriilor de profil, in cazul nostru Federatia Internationala de Gimnastica, Uniunea Europeana de Gimnastica si, nu in utimul rand, Federatia Romana de Gimnastica.

          Plecand de la aceste cerinte, Federatia Internationala de Gimnastica a rebrenduit pagina sa de internet (www.fig-gymnastics.com) , noul “look” fiind lansat cu prilejul recentei reuniuni a Comitetului Executiv, care a avut loc la Lausanne.
          Acest nou site reprezinta cea de a 4-a generatie, de la crearea sa la 5 mai 1999, portalul “reprezentand o invitatie lansata catre vizitatorii FIG de a avea acces catre surse de informatii intr-o noua noua imagine si o noua organizare a materialelor, pentru a veni cat mai mult in sprijinul utilizatorilor”, dupa cm a subliniat Bruno Grandi, presedintele FIG.
         Prima versiune a site-ului oficial al FIG a fost deschisa la 5 mai 1999, in parteneriat cu Worldsport, pentru ca, apoi, asistenta sa fie trecuta catre Canadian Mercator, pentru scurta durata, deoarece aceasta a disparut de pe piata in 2003, pentru ca, pana in 2008, sa fie gazduit de catre Exel Informatique in Romanel (Elvetia), el fiind transferat catre serverele SportCentric din London, cooperare care continua.
       De altfel, lansarea acestei noi versiuni reprezinta doar o parte dintr-un plan mai amplu al Federatiei Internationale de Gimnastica in incercarea de a apela la tot mai variate modalitati de promovare a gimnasticii, conexiunea cu diversele platforme de socializare aflandu-se, de asemenea, in prim-plan.
        Cu sloganul “We are Gymnastics!, situat in centrul acestei campanii, FIG isi propune o intensa promovare a gimnasticii, iar apelarea la oportunitatile oferite de platformele virtuale reprezinta o excelenta posibiltate in acest sens, prezenta pe Facebook, Twitter, YouTube sau Google+ fiind deja cotidiana.

        Pe aceeasi linie se inscrie si noua “infatisare” si a paginii Uniunii Europene de Gimnastica (www.ueg.org), lansata zilele trecute, mult mai atractiva din punct de vedere grafic si cu o noua organizare a informatiilor referitoare la activitatea administrativa si competitionala a UEG, conform celor declarate, in continua incercare de a promova gimnastica si de a dezvolta strategii care sa contribuie la pastrarea sa in prim-planul sportului international si intre preferintele milioaelor de suporteri.

        Intre paginile web apreciate pe plan national si international pentru continut si design, dovada si numarul ridicat de vizitatori – o medie lunara de peste 6000 din 78 de tari, conform monitorizarii -, se inscrie si site-ul Federatiei Romane de Gimnastica (www.romgym.ro), care ofera o larga gama de informatii din activitatea cotidiana, dar si un “documentar” bogat, de la rezultate la galeriiile foto si video, atat din gimnastica artistica si aerobica autohtona cat si din cea internationala.

        Asa dar, nu ne ramane decat sa va invitam, din nou, sa ramaneti langa noi si gimnastica!

         Em. F.